Your bike, your style

Ontwikkel een internationale advertentiecampagne die opvalt in de motormagazines over de hele wereld, waar de echte biker zich in herkent én die de breedte van ons assortiment benadrukt, was de opdracht die wij van Motolux Specialties kregen. >>

Wat kan een psycholoog voor je respons betekenen?

Begin 2016 hebben wij de landingspagina laten screenen door een marketingpsycholoog. Na het doorvoeren van de adviezen is de respons met 400% gestegen. >>

Nieuwe look & style voor Highway Hawk

Met de nieuwe catalogus voor het komende seizoen laat Highway Hawk z’n nieuwe looks zien. >>

Big Mac? Big Manutan!

Een goede briefing draagt niet alleen bij aan een goed resultaat, maar ook aan een efficiënte werkwijze. En als reclamebureau moet je je natuurlijk aan de briefing houden. Alhoewel? >>

Vandermeer visuele communicatie in het NOS journaal

In het NOS journaal en diverse kranten en op nieuwssites was afgelopen donderdag 28 september veel aandacht voor het door ons vormgegeven boek ‘De brandende kampongs van Generaal Spoor’ van auteur en historicus Rémy Limpach. >>

Manutan bestaat 50 jaar en dat moet gevierd worden!

Met als thema ’50 Jaar Manutan: jouw feestje’ ontwikkelde Vandermeer visuele communicatie een on- en offline campagne met als doel de verkoop te stimuleren onder de bestaande klanten. >>

Nieuwe huisstijl Canon

Wie regelmatig uitingen van Canon onder ogen krijgt zal het niet ontgaan zijn: Canon heeft een nieuwe corporate identity. >>

Offline targeting

In het vakblad Campagne marketeer staat een helder artikel over offline targeting als onderdeel van de totale mediamix. >>

Bijzondere website landschaps- en natuurfotograaf Henkjan Kievit

Voor landschaps- en natuurfotograaf Henkjan Kievit ontwikkelde Vandermeer visuele communicatie deze unieke website met een bijzondere wijze van navigeren. >>

Andere leestekens? Geen probleem hoor!

In opdracht van uitgeverij Boom verzorgen wij de opmaak van de handleiding ‚Naar Nederland’. ‚Naar Nederland’ is de officiële inburgeringscursus van de overheid. >>

Elke doelgroep z’n looks

Het leuke van ons vak is dat elke doelgroep een andere aanpak vraagt. >>

Effectieve recruit Direct Mail voor Manutan

In opdracht van Manutan (voorheen Overtoom) ontwikkelde Vandermeer visuele communicatie deze uiterst effectieve DM campagne. >>

Lancering campagne Parijsch door wethouder en bewoners

Bewoners lanceerden woensdag 12 november 2014 een nieuwe campagne voor de wijk Parijsch >>

Bijzonder boek vraagt om eigenzinnige opmaak

Het boek Onverveerd geschreven door Eugénie Smits is niet zomaar een boek. >>

Koninklijke aandacht voor ons werk

Nadat eerder Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima al een door ons vormgegeven boek in ontvangst namen, komt deze eer nu Prinses Beatrix toe >>

Documentatie Lloyd’s Register Energy weer op up-to-date

Voor de divisie Energy van Lloyd’s Register verzorgde Vandermeer visuele communicatie twee complete informatiemappen elk gevuld met specifieke datasheets. >>

Overweegt u een mobile app te ontwikkelen?

Steeds vaker hoor je binnen organisaties; moeten wij geen app laten maken? Een vraag die vaak voortkomt uit de angst om te laat in een nieuwe ontwikkeling te stappen >>

A15 corridor: De knelpunten in kaart gebracht

Het verkeer op de A15 staat steeds vaker vast en is een probleem voor de regionale economie. VNO-NCW is een lobby gestart om dit onder de aandacht van de beleidsmakers te brengen >>

Eerste indruk in 52 seconden

In minder dan een minuut krijgt de kijker een indruk van ons veelzijdige trackrecord. >>

Koning neemt eerste exemplaar in ontvangst

Nadat eerder Koningin Máxima al een door ons vormgegeven boek in ontvangst nam, was het nu de beurt aan koning Willem-Alexander. Hij ontving het eerste exemplaar van 200 jaar Koninklijke Landmacht uit handen van de directeur van het NIMH >>

Bob de Haan en Overtoom, uh ik bedoel Manutan!

Jeroen van Koningsbrugge, bekend van o.a. De Lama’s en Ik hou van Holland heeft in de radio- en tv-commercials van Overtoom/Manutan een prominente rol als change manager Bob de Haan. >>

New catalog out now!

Voor Motolux in Barneveld is het elk jaar een belangrijk moment: het uitkomen van de nieuwe catalogus van het motoraccessoiremerk Highway Hawk >>

DM met extreem hoge respons!

Voor VEKA kunststof kozijnprofielen verzorgden wij een drietrapsmailing met een telemarketingactie als follow-up. Hoe hoog de respons was kunnen wij u hier niet melden. >>

Opvallende zomermailing scoort

De opdracht van Overtoom: ontwikkel een DM-campagne om klanten te werven. De oplossing van Vandermeer visuele communicatie: een opvallende en sympathieke zomermailing >>

Koningin Máxima en Vandermeer…

Tijdens de opening van de naar haar genoemde kazerne nam Koningin Máxima het eerste exemplaar van De geschiedenis van de Koninklijke Marechaussee op Schiphol in ontvangst. >>

Wall Paper Wonder world

Voor ETC Expo in Culemborg ontwikkelde Vandermeer visuele communicatie dit opvallende concept. Het inspireerde de mensen van ETC Expo om tijdens Wallpaper Wonder World een stijlvol gebodypaint model in te zetten >>