Project omschrijving

Verleidelijk en stijlvol

Voor Muntstad ontwikkelde Vandermeer communicatie een stijlvolle Black Friday campagne, die de autoliefhebbers rondom de domstad niet ontgaan kan zijn. De opdracht luidde: ‘Benut de Black Friday hype, maar het mag niet de uitstaling krijgen van een seizoensopruiming’. Het resultaat was een verleidelijke campagne, die breed uitgerold is over verschillende media kanalen.

Uitgebreide én succesvolle campagne

Er werden uitingen ontwikkeld en gerealiseerd voor spandoeken, radiocommercials, social ads op de diverse platforms, online banner campagne en de Muntstad website met een homepage slider, een actiepagina en actiebanners op verschillende pagina’s.

Lees meer over verleidelijke campagnes in onze blogs

In onze blogs vind je praktische tips, de do’s en don’ts en word je op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen.

Naar blogs

Zullen we een kopje koffie drinken?

Bel ons gerust op 0345 65 60 60 of vul het formulier in. Ik kom graag bij je langs voor een persoonlijke kennismaking.
Maar je bent natuurlijk ook bij ons aan de dijk welkom…

John van der Meer

    Ja, ik ontvang graag de nieuwsbrief met blogs, cases, trends, tips en inspiratie.




    Deze website is beveiligd met reCAPTCHA, het Privacybeleid en Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.