Project Description

Dé meest complete kleine stad van Midden-Nederland

‘Verschillende bedrijven op bedrijventerrein Pavijen in Culemborg willen zichtbaar zijn’. Met deze vraag stapte de voorzitter van ondernemersvereniging KCB bij ons binnen. Wij als reclame en communicatiebureau hebben dan direct twee vragen; bij wie én met welk doel willen ze zichtbaar zijn? Deze vraag was niet zo eenvoudig te beantwoorden omdat het om een grote verscheidenheid aan bedrijven gaat die ook nog eens sterk verschillen in omvang en aantal fte’s.

Doelgroep
en doelen

Om de doelstellingen van de doelgroep helder te krijgen hebben wij eerst een urgentiepeiling gehouden onder de bedrijven. Dit resulteerde in een heldere opdracht…

Drie doelgroepen elk met een andere doelstelling

Laat de Culemborgers zien dat er mooie bedrijven op Pavijen actief zijn.
Zorg ervoor dat Culemborg op de shortlist komt bij kandidaten (die buiten Culemborg wonen) voor de openstaande vacatures.
Zet Culemborg op de kaart bij beslissers van bedrijven als vestigingslocatie.

Uitgebreide campagne

Een uitgekiende onlinecampagne brengt de doelgroepen naar de landingspagina kansstadculemborg.nl. Voor de zakelijke doelgroep is er een speciale landingspagina ontwikkeld die aansluit bij de argumenten voor deze doelgroep.

De online campagne wordt ondersteund door een lokale offline campagne met advertorials, abri’s en posters.

In de lokale uitingen worden bedrijven gekoppeld aan een positieve eigenschap of kenmerk van de stad. Buiten Culemborg is het thema wonen, werken en opgroeien, waarbij de sterke kenmerken van Culemborg een hoofdrol vervullen.

Deze campagne is onwikkeld in opdracht van de KCB en is tot stand gekomen met steun van het Ondernemersfonds Culemborg.

Lees meer over slimme campagnes, branding en campagne-websites in onze blogs

In onze blogs vind je praktische tips, de do’s en don’ts en word je op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen.

Naar blogs

Zullen we een kopje koffie drinken?

Bel ons gerust op 0345 65 60 60 of vul het formulier in. Ik kom graag bij je langs voor een persoonlijke kennismaking.
Maar je bent natuurlijk ook bij ons aan de dijk welkom…

John van der Meer

Ja, ik ontvang graag de nieuwsbrief met blogs, cases, trends, tips en inspiratie.