Project omschrijving

Inspelen op de veranderingen in de markt

Ontwikkelingen in de markt van de opticiens maakte een rebranding voor deze onafhankelijke opticien noodzakelijk. Als gevolg van de komst van een prijsvechter zijn de ketens als Specsavers en Hans Anders zich hoger in de markt gaan positioneren met meer nadruk op de toegevoegde waarde. Een positie die voorheen toebehoorde aan de zelfstandige opticien…

Met je ogen neem je toch geen risico?

Er is bewust gekozen voor een bijna medische uitstraling en een ‘tone of voice’ waarbij deskundigheid en kwaliteit een vanzelfsprekendheid is. Alle uitingen inclusief logo en huisstijl zijn volledig herzien en positioneren Merkx als de semi-medische oogspecialist. Verschil moet er zijn!

Lees meer over rebranding in onze blogs

In onze blogs vind je praktische tips, de do’s en don’ts en word je op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen.

Naar blogs

Zullen we een kopje koffie drinken?

Bel ons gerust op 0345 65 60 60 of vul het formulier in. Ik kom graag bij je langs voor een persoonlijke kennismaking.
Maar je bent natuurlijk ook bij ons aan de dijk welkom…

John van der Meer

    Ja, ik ontvang graag de nieuwsbrief met blogs, cases, trends, tips en inspiratie.




    Deze website is beveiligd met reCAPTCHA, het Privacybeleid en Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.