Project Description

In de aanloop naar de zomer ontwikkelden wij voor Manutan een DM (Direct Mail) voor de activatiecampagne. Middels een promotiecode kregen de klanten van Manutan een uniek strandlaken cadeau bij hun bestelling.

Gepersonaliseerd

De mailing was gepersonaliseerd en er was een versie voor de mannen én een voor de vrouwen. De mailing leverde een goede respons op mede door de opvallende vorm, de goede gimmick en de timing.

Benieuwd naar de mailing van Vandermeer communicatie zelf?

Vraag ons dan om acquisitie te plegen en mail je naam en adresgegevens naar mail@vandermeerwaarde.nl

Lees meer over succesvolle campagnes in onze blogs

In onze blogs vind je praktische tips, de do’s en don’ts en word je op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen.

Naar blogs

Zullen we een kopje koffie drinken?

Bel ons gerust op 0345 65 60 60 of vul het formulier in. Ik kom graag bij je langs voor een persoonlijke kennismaking.
Maar je bent natuurlijk ook bij ons aan de dijk welkom…

John van der Meer

Ja, ik ontvang graag de nieuwsbrief met blogs, cases, trends, tips en inspiratie.