Strategie

Aan de basis van elk merk en goede reclamecampagne ligt de juiste strategie. Of dit nu gaat om een logo en huisstijl, een website of een on- en offline campagne. Om tot een goede strategie te komen hebben we de juiste input van onze klanten nodig. Dat doen wij door echt met onze klanten samen te werken en kennis met elkaar te delen.

Het maken van een strategie helpt je ook om prioriteiten te bepalen. Zo weet je vooraf waarop je moet sturen. Geen onnodig dikke en saaie rapporten. Maar een ‘to the point’ en doelmatig plan van enkele A4-tjes. Samen met jou gaan we brainstormen over jouw ambities en wensen. Die vertalen we naar concrete plannen en acties.

Concept & realisatie

Conceptontwikkeling is een logische vervolgstap nadat de strategie bepaald is. Een goede strategie is mooi (én noodzakelijk) maar zegt niet alles over de invulling. Een idee alleen is niet genoeg. Een doordacht marketing concept geeft houvast voor alle communicatie- en marketingactiviteiten.

We leggen verbindingen tussen de boodschap die je wilt overbrengen, de identiteit van je organisatie en de behoefte van je doelgroep(en). Van brainstormsessies tot schetsen. Van persona’s tot prototypes. We halen alles uit de kast om jou een uniek concept te presenteren. Het liefst betrekken we jou al in een vroeg stadium bij het creatieve proces. Conceptontwikkeling is namelijk teamwork. Goede reclame maak je samen, vinden wij.

Organiseren

Als er een strategie ligt, de concepten bedacht zijn en alle uitingen gerealiseerd zijn dan begint het pas. Deze zorg nemen wij (als je dat wilt) met veel plezier uit handen. Of het nu gaat om het uitzetten van een on- en/of offline campagne, wij gaan zorgen dat je de doelgroepen ook werkelijk bereikt.

Hierbij houden wij de planning en het budget scherp in de gaten. En is het voor ons een sport om zoveel mogelijk rendement voor je uit het beschikbare budget te halen.

Dat doen wij scherp, alert en altijd met vandermeerwaarde…

Zullen we een kopje koffie drinken?

Bel ons gerust op 0345 65 60 60 of vul het formulier in. Ik kom graag bij je langs voor een persoonlijke kennismaking.
Maar je bent natuurlijk ook bij ons aan de dijk welkom…

John van der Meer

Ja, ik ontvang graag de nieuwsbrief met blogs, cases, trends, tips en inspiratie.




Deze website is beveiligd met reCAPTCHA, het Privacybeleid en Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.